(iOS) Cooking Family : Madness Restaurant Food Game cheats generator tokens
Feb 6, 2022 5:25:46 GMT 8
Post by meanippitahall on Feb 6, 2022 5:25:46 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Family : Madness Restaurant Food Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Family : Madness Restaurant Food Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats generator tokens ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Family : Madness Restaurant Food Game 2022 version ▞▞▞
Excellent !! Ik vind dit spel leuk 😊😊😊😊😊😊
Dit spel blijf je spelen
Ik moest gewoon mijn spel opnieuw installeren en verloor meer dan 1500 edelstenen. Ik ben erg van streek
Niral
De volgende stad wordt nooit geopend na het wissen van het huidige niveau. Je zit vast en verveelt je. Tijdsverspilling
Timing geef meer
Een leuk verslavend spel vol minigames in het hoofdspel.Eerlijk gezegd kun je de hele dag spelen en een BLAST hebben om alle sleutels te krijgen. Op dit moment kun je ADS bekijken om meer edelstenen te verkrijgen om BOOSTERS te krijgen om je te helpen de echt moeilijke niveaus te voltooien.
Zit nu twee weken vast op level 35. Ik heb alle sleutels verzameld, maar zegt nog steeds dat ik sleutels moet vinden😔. Ik genoot zoveel van dit spel totdat dit gebeurde. Ik ga het spel verwijderen.
Ik hield erg veel van deze game. Deze game is een volledige uitdaging, net nu ben ik op het niveau 100
Oke
Goed spel naar video gratis video
Cooking Family : Madness Restaurant Food Game Simulacijske igre rjk
Leuk spel maar niveau is moeilijk
Ik hou van het spel en na het beëindigen van New Delhi is er niets anders. Ik wacht nog steeds op de komst van de nieuwe landen, maar niets. Ik geloof echt dat dit het beste kookspel is, maar het heeft meer landen nodig. Daarom geef ik drie starts!
Geweldig spel tot nu toe. Mijn enige klacht zou zijn dat je verschillende keren op dingen moet drukken voordat het reageert.
Hallo jongens, vertel me hoe ik ontbrekende sleutels kan krijgen ... Ik heb alle niveaus voltooid en heb de sleutel, maar het laat zien dat je de laatste sleutel vindt om de volgende niveaus te ontgrendelen ... Kan iemand vertellen hoe je de ontbrekende sleutel kunt vinden? Bijvoorbeeld.. ik ben in de 2e stad.. ik heb alle 40 niveaus met alle sleutels voltooid, maar toont slechts 39 sleutels... Wat moet ik doen voor de laatste ley om het volgende niveau te ontgrendelen?
Spannend en ontspannend, maar het is soms moeilijk om de andere apparatuur aan te raken.
Ik hou van dit spel, erg verslavend. Begrijp me niet verkeerd, het is zowel frustrerend als je alle klanten bedient, maar er staat dat je het nog niet hebt voltooid en dus betaal je voor meer diamanten/energie of je moet doorlopend advertenties over andere games bekijken om je batterij op te laden. levens, wat oké is als je jezelf bezig kunt houden terwijl het wordt opgeladen in plaats van te blijven zitten kijken naar de zich herhalende advertenties.
Het is een heel leuk spel wanneer ik vrij ben, speel ik dit spel
Mijn favoriete spel
Level 75 rome ik heb 2250 nodig met 27 klanten die ik allemaal met vijf combo's heb gediend, maar alleen tussen 1500 en 1800 zelfs deeg kan maken Ik heb alle voedselupgrades hoe is het mogelijk om een extra 400 te maken, zelfs met drie extra klanten voor edelstenen en waarom zou verschillende bedragen worden gemaakt met alle upgrades en vijf combo's
Het is erg leuk en verslavend, maar er is een probleem wanneer je niveau 14/120 in Rome bereikt, het spel bevriest en nooit meer wordt geopend en ik wil het spel niet verwijderen, maar als het zo blijft, zal het me spijten ga het verwijderen
Ігри для 2 3 4 гравців Симулятори nsm
Laten we bedenken wat uw volgende zet is.
De puntentelling doet het niet. Ik moet apparatuur kopen met edelstenen. Teleurgesteld
Ik ben op niveau 75
👍👍
Nu heb ik het geduld van een heilige, maar dit spel bleef me uitloggen, dus ik heb het verwijderd
Dit is het beste restaurantspel dat ik ooit heb geprobeerd! Zoveel manieren om gratis diamanten te verdienen! De levels zijn uitdagend maar niet te moeilijk. Goed werk!
Hallo.. Ik heb echt genoten van het spelen van dit spel. Het is echt een familiespel. Elk land heeft zoveel restaurants, om één voor één te voltooien, heb je iemand nodig om mee te spelen. U kunt het niet alleen aan om de klanten te bedienen. Ik speelde met geen kinderen, daarom is dit een familiespel. Ik ben net klaar met Tokyo, maar kan niet verder. Er staat dat ik moet updaten, ik heb het gedaan, maar nog steeds geen land om achter Tokio aan te gaan. Ik hoop dat de organisator dit kan oplossen. Mijn kinderen en ik kunnen niet wachten om te zien welk land de volgende is.
Vind dit spel leuk
Het bleef stoppen
Leuk spel I love it
Leuke speel
Amusant spel
Beste kwaliteit applicatie
Ok ok spel
Te veel advertenties bro. Zoals kom op
Het is leuk maar flauw lol
Erg leuk spel! Hoop dat het zo blijft
Cooking Family : Madness Restaurant Food Game ማስመሰል ysz
kan niet naar niveau 16 🙄 maar ik geef 2 sterren bcz ik geniet van dit spel 🙂